Συχνές Ερωτήσεις - 4Queens.gr
CookiesInformation1 www.4queens.gr. Συνεχίζοντας την πλοήγησή σας αποδέχεστε τη χρήση cookies. Διαβάστε περισσότερα
Close Cookies notice
  • Δωρεάν Μεταφορικά
  • ΣΥΝΔΕΣΗ / ΕΓΓΡΑΦΗ
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ ENGLISH
  • ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ (0€)
  • Τηλεφωνικές παραγγελίες - +30 212 102 4098

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας μου?

Η παραγγελία σας μπορεί να εξοφληθεί είτε μέσω αντικαταβολής με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier), είτε μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, είτε με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας, είτε τέλος μέσω της υπηρεσίας Paypal. Για περισσότερες πληροφορίες συμβουλευθείτε την ενότητα ‘Τρόποι πληρωμής’.

 

Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής της παραγγελίας μου?

Η παραγγελίες σας αποστέλονται σε ολόκληρη την Ελλάδα με εταιρία ταχυμεταφορών (courier).

 

Πόσο χρόνο μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου πραγματοποιείται η αποστολή?

Οι παραγγελίες σας αποστέλονται εντός 2 εργάσιμων ημερών. Αποστολές δεν πραγματοποιούνται το Σάββατο, την Κυριακή και τις αργίες.

 

Μπορώ να προσθέσω στην παραγγελία μου ή να την ακυρώσω μερικώς ή και εξ ολοκλήρου?

Στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την αποστολή της παραγγελίας σας μπορείτε να προσθέσετε σε αυτήν ή να την ακυρώσετε μερικώς ή και εξ ολοκλήρου χωρίς καμία επιβάρυνση είτε επικοινωνώντας ηλεκτρονικά στο info@4queens.gr είτε τηλεφωνικά στο 212-1024098.

 

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν, με ποιον τρόπο και ποιος επιβαρύνεται τα έξοδα της αποστολής?

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής υπό την προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία, ότι δεν έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και ότι θα συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Τα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, με εξαίρεση την περίπτωση ενός ελαττωματικού προϊόντος, οπότε και επιβαρύνεται η 4Queens. Αλλαγές δεν πραγματοποιούνται στην περίπτωση των προσφορών. Για περισσότερες λεπτόμερειες συμβουλευτείτε την ενότητα ‘Πολιτική επιστροφών’.